ویژه ها

تطهیر سران فتنه در پردیس کشاورزی کرج با حمایت وزیر پیشنهادی علوم ! + عکس

به گزارش شبکه خبر دانشجویان البرز(اسنا) ، به نظر می رسد برخی مسئولین وزارت علوم و دانشگاه تهران همچنان به دانشگاه ها به عنوان یک باشگاه سیاسی نگاه می کنند که بتوانند اغراض سیاسی خود را با به وسیله دانشجویان پیاده کنند.

این نگاه که مهمترین دلیل استیضاح فرجی دانا وزیر سابق علوم بود،  بازهم توسط عده ای دیگر در این وزارتخانه در حال پیگیری است.
در ادامه تحرکات اخیر فتنه گران در کشور ، این بار نوبت انجمن اسلامی دانشگاه تهران بود که در پردیس کشاورزی کرج برای سران فتنه سنگ تمام بگذارد!

همایش یک روزه ای توسط انجمن اسلامی دانشگاه تهران به بهانه اردوی جدید الورودها ! بخوانید میتینگ تطهیر سران فتنه ! در تاریخ پنجشنبه ۹۳/۸/۱ در پردیس کشاورزی کرج برگزار شد که ایجاد غرفه در دانشگاه و توزیع عکس ، چندین نشریه و کتاب  با محوریت تطهیر سران فتنه از برنامه های اصلی این همایش بود.

این انجمن در اکثر مطالب نشریاتش با تاکید بر موضوع رفع حصر سران فتنه کوشیده است حصر آنان را غیرقانونی ، خلاف شرع و ظلم به سران فتنه نشان دهد!
درج موضوعاتی همچون موضوع اسید پاشی در اصفهان و تلاش برای نسبت دادن آن به عناصر ارزشی و مومن جامعه از دیگر اقدامات آنان می باشد.

این همایش در حالی برگزار شد که به دلیل ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی و تشییع پیکر ایشان از طرف رئیس جمهور عزای عمومی اعلام شده بود.

با این حال اعضای این انجمن حامی فتنه گران ، بدون توجه به عزای عمومی اعلام شده توسط رئیس جمهوری که خود را حامی سرسخت او می دانند ! در تمام برنامه هایشان از موسیقی های شاد و زننده و سوت و کف استفاده کردند.

ماجرا زمانی جالب می شود که با پیگیری دانشجویان معترض این دانشگاه معلوم می گردد، نیلی احمد آبادی سرپرست دانشگاه تهران و وزیر پیشنهادی علوم حامی اصلی این نشست بوده است.

شنیده ها حاکی از آن است که سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم با حمایت نیلی احمد آبادی ۸۰ میلیون تومان برای ۸۰۰ نفری که قرار بوده است در این همایش شرکت کنند اختصاص داده اند!

این در حالیست که اعضای شرکت کننده در این میتینگ سیاسی کمتر از ۴۰۰ نفر بوده اند.یعنی به ازای هر نفر ۲۰۰ هزار تومان اختصاص داده اند. آن هم برای اردوی یک روزه !

اگر این مساله صحت داشته باشد ، این سوال را باید از مسئولین وزارت علوم و دانشگاه تهران پرسید که به چه حقی بیت المال را به یک میتینگ سیاسی ( آن هم به این مقدار گزاف) اختصاص داده اند که خرج تبلیغات برای سران فتنه شود؟ سران فتنه ای که خیانت آنان به کشور محرز است.

حمایت از فتنه گران از سوی نیلی احمد آبادی در دانشگاه تهران سابقه دارد. برگزاری مراسم افطاری حزب کارگزاران در باشگاه کارمندان دانشگاه تهران با حضور عوامل افراطی و محکومان فتنه ۸۸ نظیر فائزه هاشمی، حسین مرعشی و محمد نوری زاد از حواشی و اقدامات شبهه حزبی و جناحی گزینه پیشنهادی وزارت علوم است.

همچنین صدور مجوز برگزاری همایش حمایت از فرجی دانا با سخنرانی رهامی، توفیقی، ظریفیان و فعالین فتنه ۸۸ که قرار بود در ایام استیضاح در دانشگاه تهران برگزار شد که به درخواست وزارت علوم به منظور عدم رای آوری استیضاح لغو شد ، از دیگر حواشی ریاست نیلی بر دانشگاه تهران است.

از طرفی دیگر ،برپایی محافل فتنه گران این روزها در کرج رو به فزونی است . بطوری که چندی پیش نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج نیز با هشدار جدی و شدید به فتنه گران عنوان کرده بود: «جلسات محفلی این روزها در کرج برگزار می شود که تماما رصد و زیر دید مستقیم من می باشد و اگر به تذکرات و ارشاداتی که صورت می گیرد توجه نکنند،برخود لازم می دانم ضمن اعلام رسمی از مردم بخواهم کاری راکه نیاز است صورت دهند.»

گفتنی است این همایش در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و با سخنرانی اردشیر منصوری و صادق زیباکلام به پایان رسید.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page