ویژه ها
وقتی اسرائیل برای کسی دشمن نباشد، پس چیست؟ (۲ نمره)

وقتی اسرائیل برای کسی دشمن نباشد، پس چیست؟ (۲ نمره)

به گزارش بصیرت جویان ، صادق زیبا کلام در مشهد (۶ خرداد) گفت:
من تنها کسی نیستم که اسرائیل را در مرزهای سال ۱۹۴۸ و ۱۳۲۷ به رسمیت می‌شناسد، متذکر شد: کسانی که این سئوال را از من دارند باید علاوه بر من از پارلمان اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی و حتی فلسطینی ها این انتقاد را داشته باشند؛ زیرا این سه طیف نیز اسرائیل را در مرزهای ۶۷ سال پیش خود از سوی سازمان ملل در کنار فلسطین به رسمیت می شناسند.
این کارشناس سیاسی در پاسخ به این سئوال که امام آمریکا را شیطان بزرگ دانستند؛ اما شما امروز در صحبت هایتان این موضوع را رد می‌کنید، خاطرنشان کرد: شما می گویید امام ۴۰ سال پیش آمریکا را شیطان بزرگ دانسته است؛ اما من می گویم با توجه به صحبت های امام (ره) که زمان، اجتهاد پویا و دیگر موارد را نیاز یک حکومت می‌دانستند اگر در سال ۹۴ امام خمینی(ره) در بین ما بودند باز به آمریکا شیطان بزرگ می گفتند؟(۱)

‫ این گفتار ناصحیح و در حالی است که ما ‏اجازه_نمیدهیم‬ تا به اصطلاح “دکتر” صادق زیباکلام، اسرائیل (سگ هار منطقه) را به رسمیت بشناسد. چرا شخصی که خود را منتسب به جریان هایی در داخل می داند، نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و شیطان بزرگ موضعی منفعلانه و خود باخته می گیرد؟ چرا افرادی که ادعا می کنند امام، انقلاب را به دستشان سپرده، در برابر این فرد “سفیه” موضع نمی گیرند و دهان او را نمی بندند. چرا به او کوچکترین اعتراضی نمی کنند. آیا وظیفه شان بعد از امام تنها خاطره گفتن است؟ به رسمیت شناختن اسرائیل یعنی چه؟ اهداف انقلاب را به بازی گرفته اند؟ تجدید نظر طلب شده اند! دیگر اعتقادی به شیطان بودن آمریکا ندارند! مانده ام که آمریکا چه کرده که از شیطان بودن فاصله گرفته است؟ اسرائیل چه کرده که از سمت این فرد و جریانش به رسمیت شناخته می شود؟
لازم است نظر امام خمینی (ره) و امام خامنه ای را درباره این دو طفل نامشروع (شیطان بزرگ و اسرائیل) مجددا به عرض آقایان متوهم و خواب نما شده و جریان فکری شان برسانم:
امام خمینی (ره): اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، این غده سرطانی باید از بیخ درآورده شود. چون هرگز نمی توان در برابر سرطان ساکت ماند و زندگی هم نمی توان با آن کرد، چه رسد به خطرها و تهدیدهایش که جز با درآوردن ریشه های آن برطرف شدنی نیست، هرچند این کار دردناک باشد و برای ما گران تمام شود.
.
امام خامنه ای: در مسأله‌ی فلسطین، آنچه که هدف است، استنقاذ فلسطین است؛ یعنی محو دولت اسرائیل. فرقی بین سرزمینهای قبل از سال ۶۷ و بعد از آن نیست. هر یک وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه‌ی مسلمین است.(۲)

۱. http://goo.gl/ah7YmY

۲. http://goo.gl/orp6Kw

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page