ویژه ها

طرح شیطان پرستی در نقش شهید!

با اعلام تشیع پیکر شهدای غواص در کشور، اهالی هنر و رسانه نیز به نوبه خود قصد داشتند تا دین خود را به نحوی شایسته ادا کنند و در همین زمینه شاهد نقش ها و آثار ماندگاری بودیم که باعث غلیان احساس در بیننده می شد. با نگاهی در سطح شهر و گذرگاه ها برخی از این آثار در قالب بنر برای مردم عادی نیز قابل مشاهده ودرک بود.

اما در این میان، روزنامه اصلاح طلب آرمان امروز(منتسب به هاشمی رفسنجانی )، طرحی را با عنوان غواصان قهرمان در صفحه آخر روز چهارشنبه به چاپ رساند که با نگاهی به آن می توان برداشت های دیگری نیز داشت. در نگاه اول به این اثر، غواصانی مشاهده می شوند که بال های برای آنها کشیده شده و در حال پرواز رو به بالا هستند. بدن های ورزیده و ماهیچه ای این ۶ غواصی که در طرح آمده اند، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

درست است لباس غواصی، تنگ است اما طراح در این زمینه دست به اغراق بیش از اندازه ای زده و گویی لباسی برتن ندارند و تنها با یک رنگ سیاه و خاکستری بدن آنها رنگ شده است. با نگاهی به لباس غواصان در زمان جنگ تحمیلی، کاملا شکل و اندازه لباس ها مشخص است.

اما نکته جالب دستان بسته غواصان است که به صورت ( X ) بر روی عورت آنان قرار گرفته است. این بخشی از طراحی مدل ماسونری و تقدیس شیطانیست که پس از رنسانس برای نمایش تقدس، از نمایش برهنگی استفاده کرده و با دست قسمت عورت پوشانده می شود و ابدا رنگ و بوی الهی ندارد. حال با عبور از عدد به کار رفته ۶ در طرح، حرف ایکس انگلیسی در آیین های فراماسونری و شیطان پرستی، نماد مقدسی است. یکی از این نماد ها در مصر باستان دو خط متقاطع (شبیه به حرف X) است که درآموزه های شیطانی مصریان نماد خضوع، بندگی و پرستش شیطان ، و ظهور اوست.

کاهنان مصر باستان همیشه هنگام ادای احترام دستان خود را به صورت ضربدری در مقابل سینه شان می گرفتند و یا در نگاره ها و مجسمه های پادشاهان مصری (فراعنه) عموماً آنها را با همین حالت مشاهده می کنید که به معنای احضار شیطان و بندگی و پرستش اوست.
این نماد همراه با سایر آموزه های شیطانی کابالا (سنت شفاهی جادو و جن گیری ) نسل به نسل منتقل گشت تا اینکه در سال ۱۶۰۰ میلادی یک کابالیست و کیمیاگر آلمانی به نام JACOB BOMEH آنرا دوباره در اروپا باب نمود.
“بومه” که خود را کشیشی کاتولیگ معرفی می نمود! و در واقع از یهودیان آنوسی بود در سخنی عجیب اعلام داشت: من از تابش نور آفتاب در ظرف مفرغی حقیقتی را دریافتم که بسیار بسیار جذاب تر از ارتباط بین خدا و بشر و خوبی و بدی است. آری تابش نور آفتاب در داخل این ظرف فلزی حرفی شبیه X را بوجود آورده بود و “بومه” این اتفاق را گشوده شدن دروازه ورود ابلیس به دنیای مادی می دانست.
پس از بومه این علامت به صورت مخفیانه و به شکل یک کد ارتباطی سالیان دراز در بین صهیونیست ها، کابالیست ها، فراماسون ها و شیطان پرستان استفاده می شد تا اینکه اخیراً به صورت گسترده و علنی و تحت عناوین مختلف (فیلم ، بازی رایانه ای و…) از آن استفاده می شود و این علامت نشان ظهور و احضار ابلیس و بندگی اوست. خود این مسئله (استفاده علنی از علامت X پس سال ها مخفی کاری) خبر از طرحی شیطانی برای جهانیان دارد.
برای درک بهتر نمادهای این حرف، به این لینک مراجعه کنید. همچنین در توضیحاتی اشاره شده که ایکس نماد خدای نور است و در طرحی که در روزنامه  آرمان مشاهده می کنیم نورهایی از عینک ماسک ها به سوی آسمان تشعشع پیدا کرده است.
اما در مورد تعداد غواصان طراحی شده در طرح روزنامه اصلاح طلب آرمان، با عدد ۶ مواجه می شویم. عدد مقدس در فراماسون و کابالیسم، به طور کلی اعدادی را که زمانی آن را برعکس کنید تبدیل به عدد دیگر می گردد جز اعداد مورد علاقه ی آنها است که سه مثلث می سازد حال عدد شش را نصف کنید حال دو مثلث پدید می آید این دو مثلث را می توان یک مثلث نر و یک مثلث ماده فرض کرد که یکی از نماد های اصلی ماسون ها و صهیونیست ها پدید می آید ( ستاره داود ) که نمادی برای پیوند دنیاها است.
نکته ی عجیبی که وجود دارد، این است که شیطان پرستان نیز علامت مذکور را قویترین علامت خود می دانند و از آن در مراسم شیطانی خود استفاده می نمایند. در کتاب « Web of Darkness : شبکه ی تاریکی » اثرSean Sellars (شیطان پرست معروف) در زیر این علامت نوشته شده است:
« این علامت، قوی ترین علامت در شیطان پرستی است. ستاره ی شش گوشه از شش ضلع، شش گوشه (زاویه) و شش مثلث کوچک درست شده است که معرّف عدد ۶۶۶ می باشد. » این عدد در بین مسیحیان و نیز شیطان پرستان عددی ویژه و خاص است و نشان دهنده ی دجال یا Antichristمی باشد. هدف اصلی شیطان پرستان و فراماسونها به حکومت رساندن Antichrist است؛ به همین دلیل است که ستاره ی شش گوش، بهترین و قوی ترین نمادشان محسوب می شود.در ادامه در کتاب نوشته شده است که حتی کلمه ی « hex » که در زبان انگلیسی به معنی نفرین و تلاش برای آسیب رساندن می باشد، از کلمه ی « HEXAGRAM : ستاره ی شش گوش » گرفته شده است.»
هرچند شاید در نگاه طراح ،طرح غواصان در روزنامه آرمان، نشانه های به کار گرفته شده، برای القای مفاهیم موهن نبوده باشد که این موضوع را باید تحریریه روزنامه پاسخ دهد، اما برای کسانی که دست به خلق آثاری از الگوهای مقدس و ارزشمند جامعه می زنند، این نکته باید همیشه مدنظر قرار گیرد که از ایجاد آثار و طرح هایی که می شود از آن مفاهیمی دیگر برداشت کرد، اجتناب کنند. در میان هنرمندان، سیاستمدارن و شخصیت های معروف در جهان بارها نمادهای در لباس ها و حرکات آنها به کار گرفته می شود که در برداشت اولیه رفتارهای ساده و روزمره ای هستند اما با نگاه موشکافانه می توان به پشت پرده آن پی برد. همانگونه که در میان آنها برخی به طور علنی بر فراماسون بودن خود با افتخار یاد می کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page