دیدار هاشمی رفسنجانی با خانواده های زندانیان سیاسی!!!

در ابتدا نظر شما را به خبر پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی جلب می کنیم:

 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز ( دوشنبه ، ۱۰ شهریور ۹۳ ) در دیدار خانواده‌های جمعی از زندانیان سیاسی، با اظهار امیدواری از فراهم شدن زمینه‌ها برای آزادی همه زندانیان سیاسی، گفت: در همه سطوح نظام کسی منفعتی برای جامعه متصور نمی‌شود که عده‌ای با اتهامات سیاسی محبوس باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این دیدار اختلافات سلیقه و نظر را بر اساس روایتی از پیامبر اکرم(ص) «رحمه» خواند و گفت: آنچه که قرآن مسلمانان و به طور کلی انسان‌ها را از آن نهی کرده، تنازع است که فرد و اجتماع را فشل می‌سازد.

ایشان تعمیق فعالیت‌های نهادهای مدنی برای رشد آگاهی مردم مؤثر و ضروری دانست.

در آغاز این دیدار هر یک از زنان عضو خانواده‌های زندانیان سیاسی، گزارشی از وضعیت جسمی و قضائی زندانی خویش ارائه و به خاطر بعضی از سختگیری‌های سلیقه‌ای گلایه کردند.

آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی ضمن ابراز همدردی با خانواده زندانیان سیاسی و تاکید بر اینکه” قبل و بعد از پیروزی انقلاب” از شرایط زندان و زندانی آگاهی دارد، آنان به صبر و تحمل دعوت کرد و گفت: مطمئن باشید مطالب شما را به جاهایی که لازم است، منتقل می‌نمایم.

پایگاه تحلیلی بصیرت جویان: این ابراز همدری با زندانیان سیاسی همراهی عملی با مخالفان انقلاب است . در حقیقت این جلب اعتماد نسبت به خانواده های کسانی که به جرم سیاسی و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی در زندان به سر می برند ، درحقیقت نوعی پشت کردن به نظام و نشان دادن روی خوش به دشمنان انقلاب و نظام است و این ابهامات را بایستی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پاسخ گو باشد

Check Also

هاشمی نفی هولوکاست را به سود اسرائیل دانست

هاشمی رفسنجانی به تازگی در گفتگویی نفی هولوکاست را به نفع اسرائیل دانست. هاشمی رفسنجانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You cannot copy content of this page