خواب «رادیو فردا» برای انتخابات مجلس

logo

به گزارش بصیرت جویان ، «رادیو فردا» (رادیو اروپای آزاد) ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) است که هرساله بودجه چندین میلیون دلاری خود را از وزارت امور خارجه آمریکا دریافت می‌کند، اما با خط‌دهی دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
این رسانه دولت آمریکا که در حوادث پس از انتخابات سال ۸۸، به‌طور صریح از فتنه‌گران و اغتشاشگران حمایت کرد و از هیچ اقدامی در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی چشم‌پوشی ننمود، در مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه ۵+۱ به عنوان بازوی رسانه‌ای دستگاه امنیتی آمریکا فعالیت می‌کند.
در «رادیو فردا» طیفی از عناصر اپوزسیون و ضدانقلاب ازجمله سلطنت‌طلب، جنبش‌سبزی، سکولار، همجنس‌باز، بی‌دین و … با اعتقاد مشترک عناد با جمهوری اسلامی ایران، مشغول خدمت در راستای اهداف ایالات متحده آمریکا هستند. برای نمونه «نیوشا بقراطی» سردبیر کنونی «رادیو فردا» که فردی همجنس‌باز است، پیش از فعالیت در این رادیو، همکار سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی بود.
«امپراتوری دروغ» در ماه‌های گذشته از افزایش فعالیت به‌ویژه بخش تصویری «رادیو فردا» خبر داده بود، تا آنکه این رسانه آمریکایی چند روز پیش در وب‌سایت خود نوشت، بخش جدید تصویری رادیو فردا از تاریخ ۲۵ خرداد، هر روز از ساعت ۸ تا ۱۳ به پخش برنامه می‌پردازد.
«رادیو فردا» در ماه‌های گذشته نیز به‌ویژه در برنامه‌های صبحگاهی از طریق کانال تصویری خود به بخش اخبار می‌پرداخت، اما با نزدیک‌شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران در اسفندماه سال جاری، این رسانه بیگانه همچون دیگر رسانه‌های غربی، فعالیت‌های خود را افزایش داده است.
این رسانه آمریکایی همچون دیگر رسانه‌های بیگانه به‌دنبال نقش‌آفرینی در روند انتخابات آتی و احیای فتنه و شایعه تقلب، و در نهایت تکرار حوادث تلخ سال ۸۸ است.

رادیو فردا

منبع : امپراتوری دروغ

Check Also

حمایت های رادیو فردا یا دروغ های حقوق بشری!

رسانه ی صهیونیستی – آمریکایی رادیو فردا در یکی دیگر از گزارشات خود برای چندمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You cannot copy content of this page