نگاهی به برنامه های جدید ایجابی و سلبی جبهه معارض انقلاب

جبهه های معارض انقلاب را باید شناخت

برخی از آنان در لباس خویش اند و دسته ای در لباس میش. گروهی در پوشش حقیقی دشمنانه خود با رزم آمده اند اما بعضی از آنان با چهره نفاق به سمت ما می آیند و خود را دوست معرفی می دارند. هم اینان گاهی که دوستان حقیقی انقلاب آنان را منع کنند سخن به شکوه گشایند و حقیقت را کتمان نمایند. قرآن کریم این سیره منافقین را چنین ذکر می کند:

« و إذا قیل لهم لا تفسدوا فی الأرض قالوا إنّما نحن مصلحون * ألا إنّهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون » ( بقره/11-12) یعنی زمانی که به منافقین می گفتند که در زمین فساد نکنید می گفتند ما فقط اصلاح گر هستیم اما قرآن در جواب آن ها می فرماید : این ها خود مفسدگرها هستند. بنابر این باید از افساد منافقین زمان خود آگاه شویم.

اکنون برخی از کسانی که به دلیل مسائل امنیتی توان نام آوری آنان نیست در حال تلاش برای هدف گیری رهبری هستند تا به هر طور ممکن شخصیت ایشان را متزلزل سازند و از جمله فعالیت های آنان در این زمینه حمله به اطرافیان و نزدیکان و سربازان جبهه ولایت بود به حدی که طرفداران مقام عظمای ولایت نیز باور کرده و مخالف آن ها شدند . فعالیت دیگر اینان مرجع سازی و دور ساختن افراد معتقد و مذهبی با اعمال خرافی از ولایت بود. کار دیگری که صورت پذیرفت انداختن تقصیرهای از مشکلات کشور بر ولی فقیه است. همچنین برنامه رسمی آن ها که امکان دارد برخی به شمار نیاورند به روی کار آوردن افراد متمایل به خود در بدنه نظام است . حال اگر موقعیت اجازه دهد عقاید خود را تریبون رسمی با مخاطب میلیونی مطرح می کند و اگر نتواند با طاهری زیبا می آید و به طور آرام آرام بینش خویش را تفهیم می کند و از رسانه های غیر رسمی در این امر بهره می جوید.

حال مسئله به روز این دسته از افراد انتخابات آینده شده است که پس از انتخابات 92 به دغدغه ای برای آنها حاصل شد که سایت ها و روزنامه های زنجیره خود دائم در پی گیری آن هستند . پس از انتخابات 88 و شکست جبهه معارض انقلاب زمزمه ای به گوش می رسید که با وجود 4 سال به انتخابات 92 پیامی برای انتخاب ریاست جمهوری در دوره بعد داشت . همین افراد در انتخابات مجلس نهم لیستی را آماده کردند اما برای بار دیگر با شکست مواجه شدند. نمی خواهیم به آراء مردم در انتخابات 92 بی احترامی کنیم و آن را رأی به جبهه معارض انقلاب بدانیم. بلکه آن چه مطرح است تلاش مصادره این انتخابات برای یک جبهه خاص است و مردم ایران در زبر پرچم ولایت فقیه در مسیر حمایت از آرمان های انقلاب حرکت می کنند. اما باید دانست که چرا دائم در روزنامه های زنجیره ای سخن از کسی است که در سال فتنه در صدد مقابله با آن بود؟ و یا چرا اعتدال گرایی برای برخی موجب آن شده تا نیروهای مؤمن انقلابی را رفع و نفی کنند؟ از جمله اهدافی که در طرح سوخته « انتخابات آزاد » برای فتنه گری در سال 92 پی گیری می شد در جهت روی کار آمدن افرادی بود که میانه رو باشند و از جمله مصادیق آن مذاکره آمریکا  به شمار می رود. همانطور که هاشمی رفسنجانی سخن دهه 60 خود را در سال 91 تکرار کرد و از مذاکره با آمریکا حمایت نمود.

آن چه از برنامه جبهه به ظاهر اعتدال گرا و در باطن معارض (بر اساس شواهدموجود ) به دست می آید آن است که در قدم اول به استفاده از مهره های ناشناخته خود پرداخته و در قدم دوم در پی تطهیر چهره های منفور و مهم خویش هستند و در قدم سوم در پی نفرت سازی نسبت به منتقدان خود می باشند.

البته انتقاد از یک جریان سیاسی به معنای عدم حمایت از دولت رسمی جمهوری اسلامی نیست. حجت الإسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی نماینده منتخب مردم است و نمی توان به رأی مردم توهین کرد و باید کاری کرد تا به هیچ وجه ایشان به عنوان نماینده جبهه مذکور معرفی شود یا آنان بتوانند از وی استفاده تبلیغاتی بگیرند و این امر جز از مجرای فرزندان جبهه فرهنگی انقلاب حاصل نیاید.

Check Also

روحانی که تخصص او «نجات معتادان از اعتیاد» است/ ترک ۱۰۷ معتاد در کمتر از سه سال

به گزارش بصیرت جویان به نقل از خبرگزاری«حوزه»، در یک روز زمستانی با یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *