ویژه ها

انحراف اذهان عمومی توسط حسن روحانی با جهنم …

نوشته کمیل ( ali295) از کاربران شبکه افسران

این روزها آخرین جمله ای که رئیس جمهور به مردم زده است بر روی زبانهاست جمله ی بروید به جهنم …
آقای روحانی خیلی زرنگ تر از این حرفهاست که بخواهد بی جهت خود را هزینه کند و بی گدار به اب بزند.
انگار یه جای دیگه ، یه جور دیگه یه خبرایی هست.
بعضی از تحلیل گران اذعان دارند که روحانی با این حرفهایی که زده سعی بر به زاویه کشیدن افکار عمومی ورسانه ها از قضایای مهمتری داشته و تاکنون نیز همانگونه شده.
دراین چند روز این سخنان رئیس جمهور بر سر زبانهاست و اکثر رسانه ها آن را تیتر خودشان کرده اند.

۱-مساله نخستی که تحلیلگران برای به زاویه کشاندن افکار عمومی بیان میکنند این است که رای پرونده کرسنت از سوی دادگاه لاهه اعلام شده است.
سال هشتاد بود که آقای روحانی زمانی که دبیر وقت شورای امنیت ملی بود طی نامه ای خطاب به رییس جمهور آن زمان محمد خاتمی را به خاطر قرار داد گازی کرسنت زیر سوال برد و خواستار لغو این قرار داد شد.
ان زمان وزید نفتی ک این قرار داد را امضا کرده بود و اقای روحانی از اقدام او ناراضی بود اقای زنگنه بود کسی که در سال نود دو به طرز عجیبی از سوی روحانی انتخاب و عجیب تر از ان از مجلس رای اعتماد گرفت.
محتوای قراد داد کرسنت چهیست که آقای روحانی ترس از افشا شدن ان را در افکار عمومی دارد و اینگونه خودش را قربانی کرده تا ذهن همه را منحرف کند.
بر اساس قرار داد نفتی گازی کرسنت (طی بیست و پنج سال گاز ایران با قیمتی ثابت به یک شرکت اماراتی با ماهیت اسراییلی فروخته شود).
بعد از نامه ی آقای روحانی و ورود مجلس به این ماجرا قرار داد مسکوت می ماند.
با روی کار آمدن دکتر احمدی نژاد، معاون اول وی این قرار داد را بزرگترین فساد اقتصادی با مدیریت زنگنه و مهدی هاشمی رفسنجانی معرفی میکند.
اما خیلی عجیب است که چرا کسی به طور جد این پرونده را پیگیری نمی کند.
سال نود دو با روی کار امدن مجدد زنگنه زمزمه هایی شروع میشود.
ارجاع پرونده به دادگاه لاهه سبب میشود که دولتمردان اعتدال باز سکوت کنند و کسی را در جریان این موضوع نگذراند.
و اکنون که رای دادگاه لاهه اعلام شده و همانطور که از اول حدس زده می شده ایران باید خسارت را به شرکت اماراتی بپردازد.در صورتی که نه گازی صادر شده و نه پولی دریافت شده باید حدود هجده میلیارد دلار و بعضا گفته میشود سی و پنج میلیون دلار باید بپردازد.یعنی حدود پول یک سال یارانه کشور..پنجاه هزار میلیارد…
حالا این پول از کجا می اید و پرداخته میشود معلوم نیست.
عجیب است که چرا دولت راستگویان هنوز نمیخواهد مردم را از موضوع باخبر کند.و سعی در انحراف قضایا دارند.
۲- دادگاه مهدی هاشمی رفسنجانی که این روزها تیتر اول رسانه ها بود میتواند دومین ماجرای به حاشیه رانده شده باشد که اکنون…..
۳- بررسی علت سقوط هواپیمای انتونف… دولت قبلی با دو حادثه قطار وزیر راه استیضاح می شود اما اکنون با حادثه های جاده ای زمینی و هوایی حمل و نقل عمومی که باعث کشته شدن تعداد زیادی از هموطنانمان شده هیچ خبری از حتی سوال از وزیر محترم راه نیست.
۴- اعلام وصول استیضاح وزیر علوم با پنجاه امضا از سوی نمایندگان مجلس..
تیم عملیات روانی دولت مانند گذشته نیز اکنون به میدان آمده تا ذهن ها و رسانه ها را از مسایل اصلی دور کند.با یک نگاه می توان گفت روحانی خودش را قربانی فضایای مهمتری کرده حال باید دید تیم عملیات روانی دولت همانطور که بر توافق نامه ژنو سرپوش گذاشت اکنون میتواند از این سخنرانی استفاده کند و بر قضایایی کنونی سرپوش

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page