ویژه ها

تکنیک های خبری؛ عنوان گذاری برای عناصر خبری

عنوان گذاری برای عناصر خبری

🔹 به جرأت می توان گفت که این ترفند، پر کاربرد ترین تکنیک در میان تمام تکنیک های مورد استفاده است. چنانچه یک رسانه با عنوان گذاری برای عناصر خبری، به صورت هدفمند مفهومِ مورد نظر را جاری ساخته و ذهن مخاطب را جهت می بخشد.

🔹 برای دانستن ترفند رسانه ای فوق به تصویر زیر دقت کنید
photo_2016-08-28_15-17-03

در این سه خبر به ترتیب عبارات هدایت کردن، نیروها،وارد شدن و متوقف کردن،جایگزین “بردن”، “کماندوها”، “حمله کردن” و “توقیف کردن” شده است

⬅️ تکنیک های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر، صص۲۱-۲۲

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page