ویژه ها

نگرانی یک رسانه معاند از جلوگیری طلاق!

سایت ضد انقلاب به اصطلاح حقوق بشری “زمانه” امروز(دوشنبه ۲۲ تیر۹۴) به حمایت از طلاق پرداخت و در ژستی علمی ، طلاق – این مبغوض خدا و برهم زننده نظام مقدس خانواده – را یک حق قلمداد نمود.

سایت زمانه اشاره به قانون جدیدی می کند که روز شنبه مبنی بر آزمون مشاوره و ثبت طلاق پس از مشاوره روان شناسان در رسانه ها منتشر شد .  قانونی که تا حدودی در سال گذشته به اجرا در آمد و با رویکرد نوین قوه قضائیه منظم تر خواهد شد.

shot-20150713-15030-ea7m9k - Copy

این رسانه معاند با ذکر شبهاتی در صدد تبلیغ تزلزل در محیط خانواده می شود. اما به روش جدید؛ روشی که به گونه امر و نهی نیست. همه چیز را مفروض می گیرند. طوری حرف می زنند که گویا همه مردم با آن ها هم نظر هستند! دروغ یا راست بودن این جملات مهم نیست. چون ممکن است در هر زمینه ای نظر و دیدگاهی از جانب مردم وجود داشته باشد اما علنی ساختن یک نظر و به صورت خبری از آن گزارش دادن بیشترین اثر را بر روی مخاطب می گذارد و او را مجاب می کند تا به نظر آن رسانه جامه عمل بپوشاند.قبل از آن که سند آن حرفها را بیابد.

سایت رادیو زمانه با همین روش ،مقالات خود را انتشار می دهد. در همین میان مقاله ای پیرامون مسئله طلاق نوشت و جلوگیری از طلاق را نقض حقوق زنان معرفی کرد. حقی که با نبود آن زنان مجبورند خشونت! را تحمل کنند. آیا به واقع تمام زنان از خشونت مردان طلاق می گیرند؟!

این رسانه نما به جای آن که زنان را دعوت به محبت و آرامش کند و آنان را به فکر آوارگی بعد از طلاق نیندازد آنان را دعوت به فرار از خانه و خیانت به همسر می کند. اما به همان روشی که گفتیم. از این دست رسانه ها باید پرسید : آیا حل مشکل بهتر است یا دامن زدن بدان؟!

لینک مرتبط/

افزایش ۵۰ درصدی سازش در طلاق‌های توافقی با ارائه خدمات مشاوره‌ای در استان البرز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page