ویژه ها

العربیه گزارش داد:اعتراف نماینده اسرائیل درباره مذاکرات هسته ای

به گزارش بصیرت جویان، مراو زافری اودیز نماینده رژیم صهیونیستی آژانس انرژی اتمی اعلام کرد تنها در صورت به رسمیت شناختن اسرائیل به معاهده انرژی اتمی می پیوندد! او دیز در انستیتوی مطالعات امنیت ملی در دانشگاه تل آویو برخی از موانع موجود در مسیر اسرائیل برای پیوستن به این معاهده را بر شمرد و گفت: «ایران اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و نمی پذیرد که اسرائیل بخشی از همان مجموعه جغرافیایی و طبیعی است.. چگونه کشوری می تواند به توافقی برای محدودیت تسلیحات خود با کشوری دیگر بپیوندد در حالی که آن کشور حتی حقی برای وجودش قائل نیست؟»  به عبارت دیگر او از ایران خواسته تا کشور جعلی و غصبی اش را بپذیریم. علاوه بر آن که دشمنی ایران و اسرائیل صرفاً یک دشمنی سیاسی نیست بلکه مسئله ای اعتقادی در این میان مطرح است. صهیونیست ها به کتاب خود استناد داده و می گویند فلسطین وعده گاه آنان است . پذیرفتن اسرائیل به معنای پذیرفتن جنایات اسرائیل و قبول وعده گاه یهود است. و حال آن که با اعتقاد شیعه ناسازگار است. علاوه بر آن که نزدیک شدن امریکا و اسرائیل نیز به خاطر نزدیک بودن دو اعتقاد یهود و مسیحیان پروتستانی که یکی از شاخه های آن مسیحیان صهیونیستی هستند می باشد. بنابر این گفته نماینده اسرائیل بی راه هم نیست! چون تفکر مهدویت شیعه که به قول فوکویاما بال سبز شیعه است مخالف استراتژی آن هاست. بنابر این واضح است که محور در مذاکرات هسته ای و برداشته شدن نظارت جهانی از ایران پذیرفتن رژیم صهیونیستی باشد. العربیه پس از ذکر این خبر می نویسد:

«این سخنان در حالی ایراد شده است که کمتر از یک هفته تا پایان ضرب الاجل تعیین شده برای دست یابی ایران و قدرت های جهانی به توافقنامه ای اتمی باقی مانده است؛ توافقی که بر پایه آن ایران باید بخشی از فعالیت های اتمی خود را تعلیق کند و در مقابل تحریم های اعمال شده بر آن به دلیل فعالیت های اتمی اش، کاهش یابد.

با وجود انکار تهران، اما غرب ایران را به تلاش برای دست یابی به جنگ افزارهای اتمی متهم می کند؛ مساله ای که باعث شد این کشور در معرض تحریم های سختی از سوی جامعه جهانی قرار گیرد.»

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page