ویژه ها
وقتی بریتانیا با یک معضل اجتماعی رو به رو می شود

وقتی بریتانیا با یک معضل اجتماعی رو به رو می شود

به گزارش بصیرت جویان، سایت رادیوی فارسی ضد انقلاب زمانه که از سوی پارلمان هلند و کمیسیون اروپا نیز پشتیبانی می شود در گزارشی وضعیت پر فاجعه تجاوزات جنسی در انگلستان را بررسی و به خوبی اعتراف کرد که مسئله آزار جنسی کودکان از معضلات کشور های پیشرفته شده است

 در بخشی از گزارشی که این سایت منتشر کرده ، آمده است:

«بر اساس گزارشی که روز چهارشنبه ۱۷ ژوئن/ ۲۷ خرداد ماه در سایت گاردین منتشر شده، شمار تماس‌ها در مورد تجاوز به کودکان در بریتانیا افزایش یافته و به ۸۵ مورد در روز رسیده است. بر همین اساس بنیاد NSPCC (انجمن ملی جلوگیری از ظلم به کودکان)، برای کمک به قربانیان درخواست کمک‌های حمایتی بیش‌تر دارد. تحقیقات این بنیاد خیریه نشان می‌دهد موارد تعرض به کودکان در یک سال گذشته، ۳۸ درصد افزایش داشته است.

بیش از یک سوم این موارد ثبت شده درباره سوء‌‌استفاده جنسی از کودکان را دختر‌بچه‌ها تشکیل می‌دهند.

بر اساس تحقیقات و بررسی‌های NSPCC در بازه زمانی ۲۰۱۳- ۲۰۱۴، ۳۱ هزار و ۲۳۸ مورد تعرض جنسی علیه کودکان در انگلستان و ولز رخ داده است که این موارد شامل تجاوز، ضرب و جرح و آزار جنسی می‌شود.

این آمار می‌گوید که اکثر قربانیان تعرض‌های جنسی به کودکان بین ۱۲ تا ۱۶ سال داشته‌اند که چیزی بیش‌تر از یک مورد از هر چهار مورد است. در هشت هزار و ۲۸۲ مورد، قربانی کمتر از ۱۱ سال داشته است و تخمین زده می‌شود که از این تعداد، دو هزار و ۸۹۵ کودک، زیر پنج سال داشته‌اند. NSPCC، ۹۴ مورد تعرض جنسی به نوزادان را نیز گزارش کرده است.

shot-20150619-15030-hh69e5

آمارهای موجود که به دنبال درخواست برای گردش آزاد اطلاعات به دست آمده است، نشان می‌دهند میزان و تعداد جرائم جنسی علیه کودکان هر سال افزایش قابل توجهی داشته است. همین پژوهش نشان می‌دهد که در سال‌های ۲۰۱۲- ۲۰۱۳، ۲۲ هزار و ۶۵۴ مورد تعرض جنسی علیه کودکان در ۴۱ مرکز پلیس ثبت شده است. تمام ۴۳ مرکز پلیس مرتبط با این موضوع در انگلستان و ولز، به پرسش‌های این تحقیق پاسخ داده‌اند.

NSPCC گفته است که این افزایش ۳۸ درصدی آمار تعرض جنسی به کودکان، بیش‌ترین میزان بالا رفتن این آمار در طول شش دوره‌ای است که آمار آن‌ها استخراج شده است. همچنین از سال‌های ۲۰۰۸- ۲۰۰۹ تاکنون، تعرض جنسی به کودکان حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.»

این سایت خبری در ادامه با اشاره به نمونه ای از متجاوزان چون جیمی سویل مجری مشهور بی بی سی ، به وجود آزار های ثبت نشده با وجود تلاش های پلیس بریتانیا می پردازد.

نکته مورد توجه در این میان فعالیت های به اصطلاح «حقوق بشری» این سایت علیه ایران اسلامی است که با اعتراف خودشان به نقض حقوق بشر در کشورهای مهد آزادی رو به رو می شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page