ویژه ها
همه سیاه پردازی های بی بی سی فارسی

همه سیاه پردازی های بی بی سی فارسی

حمایت رسانه سلطنتی از حاجی همجنسگرا / اهداف پشت پرده بی بی سی از قبح زدایی یک عمل شنیع

به گزارش بصیرت جویان به نقل از فرهنگ نیوز : این روزها در گوشه و کنار جهان اخبار ریز و درشتی افکار عمومی را به خود جلب می کند، از کشتار بی رحمانه مردم یمن توسط آل سعود گرفته تا همه تنش ها و درگیری هایی که با   مدیریت استکبار جهانی نسبت به مسائل مختلف کشورها رخ می دهد.در کنار این خبرهای خشن و نا امید کننده اخبار مختلفی از زیبایی های طبیعی و زیبایی هایی که توسط انسانها خلق می شود، انتشار می یابد.اما برخی از رسانه ها دائما با توجه به خشونت ها و زشتی های اخبار سعی در تحرکاتی دارند که در خور شان رسانه نیست.

گاهی اوقات برخی رسانه ها پا را از بی اخلاقی فراتر گذاشته و به بهانه اطلاع مردم از اخبار مختلف، خطی را دنبال می کنند که می تواند شدیدترین آسیب های روحی روانی را برای مردم به دنبال داشته باشد.

 بدون بزرگنمایی می توان سردمدار رسانه های اخبار این چنینی را بی بی سی فارسی دانست، رسانه ای که در کینه ورزی با جمهوری اسلامی ایرانی که بر اساس دستورات اسلامی تشکیل شده است، سردمداری می کند.

این رسانه لندن نشین، اخیراٌ در پروژه ای جدید اما سابقه دار عملا با پوشش اخبار و شرح مستندی جدید، اقدام به قبح زدایی از عملکرد شنیع همجنس بازی کرده است. مستند ‘گناهکاری در مکه’، روایت زیارت حج یک مسلمان همجنسگرا! عنوانی است که اخیرا بر روی خروجی سایت فارسی زبان بی بی سی آمده است و عملا با ارائه گزارشی از شرح ماجرای سفر یک حاجی همجنسگرا! مانند گذشته اقدام به شکستن قبح این حرکت ناپسند شده است.

عمل شنیع همجنسگرایی به غیر از چند کشور از جمله آمریکا و انگلیس، آن هم توسط تندروهای منحرف شهوتپرست در این کشورها، طرفداری ندارد چرا که ذات انسان چه مونث و چه مذکر این عمل را نه می پسندد و نه تمایلی برای آن دارد اما این روزها اخبار زیادی از تمایل برخی از شهروندان آمریکایی آن هم با حمایت حکومت این کشور مبنی بر رواج این حرکات می شنویم. البته این حرکات از مدعیان حقوق بشر که در کشورهای مختلف با با سلاح و بمب و باروت حتی به کودکان و نوزادان کشورهای مسلمان هم رحم نمی کنند بعید نیست که دنبال چنین حرکاتی باشند.

پس بحثی بابت اثبات حداکثر قبیح بودن این عمل و همچنین علاقه مندان معلوم الحال آن که بعضا جنون نسل کشی هم دارند باقی نمی ماند و همه انسان های عالم چه مسلمان و چه غیر مسلمان بر تنفر خود از همجنسگرایی مصمم هستند اما به نظر می رسد اظهر من الشمس شدن چهره رسانه هایی مانند بی بی سی فارسی و رسانه هایی نظیر آن که همه کینه ورزی اش نسبت به ایران و ایرانی به دلیل اسلام و اسلامی بودن ایران و ایرانی است، ضروری باشد.

اکنون برخی از مردم فارسی زبان در کشورهای مختلف از جمله افغانستان و تاجیکستان و بعضا ایران که هر سه کشور کشورهای اسلامی محسوب می شوند، با وجود عدم اعتماد صد در صدی به این رسانه، از برخی اخبار آن استفاده می کنند .اخباری که در ظاهر صرفا جنبه خبری دارد ولی در عمل با برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت به دنبال قبح زدایی از ضد ارزش های مختلف مسلمانان مانند همجنسگرایی است و با اسم اسلام و خانه خدا به اسلام و بندگان مطیع خدا ضربه می زند.

این آمر در اخبار عادی و روزانه این شبکه هم اتفاق می افتد و با تجمیع اخبار راست و دروغ درباره کشور و مردم  ایران به دنبال این است تا به جایگاه جمهوری اسلامی ایران که با کمک مردم و با حفظ ارزشهای اسلامی به وجود آمده است را، در میان مخاطبان تخریب کند.اگر چه این شبکه بارها با رسوایی های غیر اخلاقی و گاف های مختلف چه داخل و چه در خارج از شبکه چهره واقعی خود را برای مخاطبان به نمایش گذاشته است اما با این حال همچنان به علت فعالیت ها و سیاهنمایی های مختلفش از هر چیزی که برای مسلمانان و ملت ایران ارزش محسوب می شود، باید درباره آن روشنگری کرد تا تمام چهره این رسانه که کار انگلیس روباه پیر است، نمایان شود.

گزارش این شبکه فارسی زبان درباره حاجی همجنسگرا! که با هدف براندازی قبح عملی که برخلاف ذات انسانهای مذکر و مونث است بهانه ای شد تا رویکردهای منافقانه این شبکه معلوم الحال را بررسی کنیم.نگاهی به برخی تیترها و گزارش های این شبکه به خوبی در می یابیم که اولا این شبکه سعی می کند درظاهر، بدون طرفداری از گروه و یا اشخاصی اهداف خود را به مغز مخاطبانش تزریق کند.برای مثال برخورد آنها در برابر گروه تروریستی داعش که تروریست بودن این گروه با توجه به همه جنایت های فجیع آنها در سوریه و عراق، شک و شبهه ای نیست، متفاوت است و هنوز هم از نام گروه تروریستی برای داعش در خبرها و گزارش ها استفاده نمی کند.اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا با این رویکرد ذهن پرشده از تنفر ملت ها نسبت به داعش با این رویکرد بی بی سی تغییر می کند؟

حقیقتا همه قبح زدایی ها و سیاه نمایی های این شبکه سلطنتی حداقل به سادگی نمی تواند اذهان عمومی را حول یک موضوع تغییر دهد اما این دلیل نمی شود که رسانه های تابلودار انقلاب از وظیفه افشاگری خود درباره همه دشمنان رسانه ای اسلام و انقلاب که حتی یک ثانیه هم به منظور زدودن ارزشها و منحرف کردن تفکرات مردم بیکار نمی نشینند، دست بکشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page