ویژه ها

رفتار عربستان ، درسی به آیت الله!

به گزارش بصیرت جویان ، چندی است که عربستان باعث کاهش قیمت نفت شده است . این اتفاق گرچه خود حکایت ازهاشمی عربستان هم داستانی حاکمان آل سعود با کافران آمریکای جنایتکار دارد ، همچنین باید به کسانی که در داخل سخن از هم صحبتی و رفاقت از عربستان دارند و دولت پیشین را نیز به همین سبب مؤاخذه می کردند توصیه کرد از توهم خود بیرون آیند.

علی اکبر هاشمی رفسنجانی ، مرد سیاه فتنه که روزهاست در صدد بازگشت در رأس قدرت است نیز از جمله این افراد می باشد . جالب این جاست که ایشان بازهم در برابر دوست دیرینه خود – ملک عبدالله – موضع گیری نکرده است و از تیتر های اصلی این روزهای سایت هاشمی بهبود روابط با عربستان است.

این گزارش را سایت منتسب به وی منتشر کرده است:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در گزیده مصاحبه تیرماه سال جاری ایشان با روزنامه آساهی آمده است:

خبرنگار آساهی: اخیرا سفیر ایران در عربستان  به دیدار جناب عالی آمده بود. گویا تصمیم به سفر داشتید. چگونه می خواهید رابطه با عربستان را در اولویت کارهای خود قرار دهید؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی: اگر زمانی به عربستان سفر کنم، سفر زیارتی خواهد بود. چون مسایلی که مربوط به رهبری و دولت می شود، مسؤولیت های من نیست. بهبود روابط با عربستان در اولویت برنامه های من است که هر وقت کمک بخواهند، کمک می کنم.

خبرنگار آساهی: کشور شما بر اساس ولایت فقیه است، چگونه می توانید با کشور پادشاهی عربستان همکاری کنید؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی : امروزه جز در ایران، هیچ کشور در قانون اساسی خویش «ولایت فقیه» ندارد، مگر با کشورهای مختلف دنیا همکاری نمی کنیم؟ همکاری کشورها بر اساس اصول دیپلماسی است و هر کشوری شرایط خاص خودش را دارد.

بنابر این بسیار انتظار می رود که هاشمی بهرمانی اینچنین موضع گیری کند . همچنین روزنامه آرمان امروز که روزنامه ای هاشمی زده است نیز چنین بررسی نکرده است .مناسب است سه تیتر گذشته  روزنامه آرمان را راجع به روابط هاشمی و عربستان مرور کنیم:

5ef698cd (6)5ef698cd (7)13930908-26280-9-1

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

You cannot copy content of this page